Επικοινωνία

Επικοινωνία

Κύριος στόχος μας είναι η παροχή διαφανών τραπεζικών υπηρεσιών.

Στο πλαίσιο αυτό, εάν έχετε κάποια απορία ή απλά επιθυμείτε να υποβάλλετε κάποιο σχόλιο, παρακαλούμε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ταχυδρομικώς, μέσω e-mail, τηλεφωνικώς ή επισκεπτόμενοι προσωπικά οποιοδήποτε από τα υποκαταστήματά μας σάς εξυπηρετεί περισσότερο.

Διευθύνσεις

ProCredit Bank Greece
Στέλιου Καζαντζίδη 47, Τ.Κ. 570 01, 9ο χλμ. Θεσσαλονίκης – Θέρμης
Ελλάδα

Τηλ.: +30-2316008840 (από κινητό ή σταθερό) ή +30-801 100 71 71(μόνο από σταθερό)
E-mail: contact@procreditbank.gr

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τις επαφές μας προκειμένου να υποβάλλετε κάποιο παράπονο ή να αναφέρετε ανάρμοστη συμπεριφορά.Η Τράπεζα θα εξετάσει αντικειμενικά και αμερόληπτα όλες τις αναφορές και τα παράπονα, και θα απαντήσει εντός επτά (15) εργάσιμων ημερών. Οι απαντήσεις θα σταλούν μέσω e-mail, εκτός κι αν έχετε ζητήσει κάποιον εναλλακτικό τρόπο επικοινωνίας. 


Οδηγίες υποβολής παραπόνων

Εφόσον η αναφορά/παράπονό σας δεν περιέχουν δεδομένα αναγνώρισης, δεν θα μπορέσουμε να την/το επεξεργαστούμε με τον σωστό τρόπο, με αποτέλεσμα η απάντησή μας να καθυστερήσει. 

Η Τράπεζα επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα συμμορφούμενη προς τον Νόμο 2472/1997 περί προστασίας προσωπικών δεδομένων (όπως ισχύει), που αποκλείει τη γνωστοποίηση προσωπικών δεδομένων σε τρίτους, εξαιρουμένων των περιπτώσεων όπου η Τράπεζα επιδιώκει την εκτέλεση παντός νομίμου δικαιώματός της, και/ή όταν εφαρμόζει τις εκ του νόμου απορρέουσες υποχρεώσεις της. Για άδεια πρόσβασης και διόρθωσης των προσωπικών σας στοιχείων, παρακαλούμε όπως υποβάλλετε σχετική αίτηση σε οποιοδήποτε Υποκατάστημά μας.