Συχνές ερωτήσεις

Πώς μπορώ να κάνω εγγραφή στο ProBanking;

Μπορείς να πραγματοποιήσεις την εγγραφή σου στην υπηρεσία ProB@nking στο κατάστημά μας στην Θεσσαλονίκη. Η εγγραφή είναι εύκολη και γρήγορη και απο σένα απαιτείται μόνο η κατοχή της αστυνομικής σου ταυτότητας και το εκκαθαριστικό σου σημείωμα.

Πώς μπορώ να έχω πρόσβαση στο ProB@nking;

Είναι απαραίτητο να εισάγειςτε το όνομα χρήστη και τον κωδικό που θα σου δοθεί από την τράπεζα. Σε συνέχεια της πρώτης σου εισόδου, θα σου ζητηθεί να αλλάξεις τον κωδικό σου και να βάλεις έναν προσωπικό σου.

Ποιες είναι οι ελάχιστες προδιαγραφές του λειτουργικού συστήματος και του περιηγητή που χρησιμοποιώ;

Internet browser - Internet Explorer 11.0, Edge 14.0, Chrome 60.0, Opera 46.0, Firefox 54.0

Λειτουργικό σύστημα -  Windows 7, LINUX

Τι κάνω σε περίπτωση που ξεχάσω όνομα χρήστη / κωδικό;

Έλεγξε εάν το όνομα χρήστη είναι το ίδιο με αυτό που σου δόθηκε στη φόρμα εγγραφής σου στην υπηρεσία. Βεβαιώσου ότι όταν εισάγεις το όνομα χρήστη/κωδικό, πληρούνται οι προϋποθέσεις κεφαλαίων / μικρών και γλώσσας. Σε περίπτωση που ξέχασες τις πληροφορίες που απαιτούνται, επικοινώνησεε μαζί μας στο τηλέφωνο 0700 170 70 εάν είναι Βουλγάρικος ο λογαριασμός και στο 2316 008840 εάν είναι Ελληνικός, και θα σε βοηθήσουμε να επιλυθεί το πρόβλημα.

Πώς μπορώ να πραγματοποιώ ενέργειες (μεταφορές) μέσω του ProB@nking;

Για να σου επιτραπεί η πραγματοποίηση εμβασμάτων μέσω του ProB@nking, θα χρειαστεί να επιλέξεις όταν κάνεις την εγγραφή να σου επιτραπεί να έχεις δικαιώματα για ενεργές συναλλαγές. Όταν πραγματοποιείς ενεργές συναλλαγές, οι εντολές υπογράφονται μέσω SMS TAN. Συναλλαγές μεταξύ ιδίων λογαριασμών που πραγματοποιούνται μέσω ProB@nking ανεξαρτήτως ποσού εκτελούνται χωρίς την ανάγκη κωδικού SMS.

Tι είδη δικαιωμάτων χρήσης είναι διαθέσιμα στο ProB@nking;

Μπορείς να εγγράψεις στο σύστημα επιπλέον χρήστες σε μία από τις ακόλουθες κατηγορίες:

  • Πλήρη δικαιώματα
  • Περιορισμένα δικαιώματα και ενέργειες έως συγκεκριμένου ποσού, δικαιώματα διπλής υπογραφής 
  • Δικαιώματα κατάθεσης
  • Δικαιώματα επισύναψης εγγράφων και παρατήρησης του αριθμού αναφοράς
  • Δικαιώματα παρατήρησης του αριθμού αναφοράς

Οι δύο τελευταίες κατηγορίες δικαιωμάτων υπάρχουν στους χρήστες αυτόματα μέσω ProB@nking χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθείς το κατάστημα.

Μπορούν περισσότεροι από έναν χρήστες να λειτουργούν το internet banking;

Μπορείς να εγγράψεις όσο αριθμό ατόμων επιθυμείς με εξουσιοδοτημένη πρόσβαση και συγκεκριμένα δικαιώματα. Σε κάθε νέο χρήστη θα δοθούν ατομικό όνομα χρήστη και κωδικός, και τα δικαιώματα που θα έχουν προσδιοριστεί σύμφωνα με τις δικές σου ανάγκες.

Γιατί κάποιες συναλλαγές έχουν χαρακτηριστεί ως «Απορρίφθηκε»;

Μία συναλλαγή με τον χαρακτηρισμό «Απορρίφθηκε», έχει απορριφθεί από την τράπεζα λόγω κάποιου λάθους στην συναλλαγή. Μπορείς να δεις το λάθος από το μήνυμα που σου έχει αποσταλεί από την τράπεζα κάνοντας κλικ στο όνομα του δικαιούχου.

Μπορούν περισσότεροι από έναν χρήστες να υπογράψουν μία συναλλαγή;

Μπορείς να προσδιορίσεις μια μορφή ομαδικής υπογραφής, με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζεις ότι τα χρήματά σουείναι ασφαλή. Η ομαδική υπογραφή περιλαμβάνει δύο άτομα, και για να γίνει η συναλλαγή, και τα δύο άτομα θα πρέπει να υπογράψουν τη συγκεκριμένη συναλλαγή.

Μπορώ να προσδιορίσω τα όρια των εξουσιοδοτημένων χρηστών όταν υπογράφουν τα ηλεκτρονικά έγγραφα;

Το ProB@nking επιτρέπει να προσδιορίζονται τα όρια ανά συναλλαγή για οποιονδήποτε εξουσιοδοτημένο χρήστη.

Χρειάζεται να επιβεβαιώνω κάθε συναλλαγή με ξεχωριστό κωδικό;

Για την δικιά σου ευκολία, μπορείς να επιβεβαιώνεις πολλαπλές συναλλαγές μαζί με έναν κωδικό. Για να γίνει αυτό θα χρειαστεί:

  • Να δημιουργήσεις διαφορετικά εμβάσματα
  • Να επιλέξεις τις συναλλαγές που θέλεις να αποστείλεις με ένα κωδικό και να προχωρήσεις.

Πώς επιβεβαιώνω ένα έμβασμα με SMS;

Για να επιβεβαιώσειςτε τις συναλλαγές σου με SMS, ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:

  • Όταν πατήσεις το κουμπί «Υπογραφή και αποστολή» οι πληροφορίες της συναλλαγής και ένα πεδίο για να βάλεις τον κωδικό SMS θα εμφανιστεί στην οθόνη.
  • Το σύστημα θα αποστείλει στο κινητό σου, στον αριθμό τον οποίο έχεις δηλώσει κατά την εγγραφή σου, μια ειδοποίηση που περιέχει έναν κωδικό επιβεβαίωσης καθώς και κάποια στοιχεία της μεταφοράς.

Σύγκρινε τις λεπτομέρειες με αυτές του συστήματος, ανάγραψε τον κωδικό στο αντίστοιχο πεδίο και πάτησε «Υπογραφή και αποστολή».

Πόση ώρα διαθέτω για να επιβεβαιώσω μια συναλλαγή μέσω SMS;

Έως 10 λεπτά από την στιγμή που θα σου αποσταλεί το SMS με τον κωδικό.

Γιατί το μήνυμα που περιλαμβάνει τον κωδικό περιέχει επίσης και το ποσό και τον λογαριασμό ΙΒΑΝ;

Με αυτόν τον τρόπο έχεις τα ακόλουθα πλεονεκτήματα:

  • Άνεση – Γνωρίζεις ακριβώς ποιες συναλλαγές θα επιβεβαιώσεις με τον συγκεκριμένο κωδικό
  • Υψηλότερο επίπεδο ασφαλείας– Η ειδοποίηση δεν αναφέρει πως περιέχει κωδικό επιβεβαίωσης.

Πότε μπορώ να αποκλείσω μια κλεμμένη ή χαμένη χρεωστική ή πιστωτική κάρτα;

Σε περίπτωση που χάσετε τη χρεωστική ή πιστωτική κάρτα που έχει εκδοθεί από την ProCredit Bank, επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό. Το μπλοκάρισμα μιας τραπεζικής κάρτας είναι δυνατό ανά πάσα στιγμή της ημέρας, μέσω του ProB@nking (επιλέξτε Κάρτες από το μενού) ή των αυτόματων υπηρεσιών του Κέντρου Επικοινωνίας.

Πώς συνδέομαι με το Κέντρο Επικοινωνίας από χώρες του εξωτερικού;

Για να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Επικοινωνίας από το εξωτερικό μπορείς να καλέσεις στο +30 2316008840 ή +30 2316008841.

Παρακαλούμε να λάβεις υπόψη σου ότι ενδέχεται να υπάρξουν πρόσθετες χρεώσεις, ανάλογα με την τοποθεσία και τον διακομιστή σου. Η κλήση θα χρεωθεί ως διεθνής  προς την Ελλάδα από την τρέχουσα τοποθεσία σου.